nuffnang1

.:)

Jun 18, 2018

Kenapa Ramai Anggota Tertipu Selepas Pencen

Setiap manusia inginkan kekayaan tapi kena cari jalan yang betul dan kawan yang betul. Tidak ada jalan mudah mencari kekayaan..

*KISAH WAJIB BACA OLEH SEMUA ANGGOTA TENTERA DAN AWAM*🔥

Bila World Cup 2 negara Balkan ambil bahagian, abg Aree terkenang ketika berada di Bosnia Herzegovina selama 7 bulan pada tahun 2007.
-
Artikel ini tidak kena mengena dgn Balkan tapi ada kaitan dgn Anggota Tentera yg bakal bersara kerana ramai TERTIPU.
-
Lepas pencen masing2 akan dapat duit tabung + Gratuiti yg mencecah RM140,000 tahun 2008 dan sekarang ni abg dengar dah RM250,000.
-
Ketika inilah masing2 punya impian dan cita2 yg cukup tinggi untuk menambah pendapatan, nak bagi duit beranak mau kasi lagi banyak tapi sayang seribu kali sayang kerana masing2 tanpa usul periksa mendengar janji manis dari rakan2 yg memperkenalkan program tersebut..Nak duduk saja dapat dapat duit dan akhirnya impian lebur jadi abu, duit pelaburan RM Puluhan ribu hangus cm tu saja akibat terpedaya dgn skim cepat kaya.
-
Abg Aree tidak menunding jari kepada sesiapa kerana ini adalah kisah benar (True Story) yang abg sendiri juga mengalami kerugian yang banyak akibat nak cepat kaya..
-
Apa saja program yg ada ketika itu semua abg terlibat sehingga mengalami kerugian yg teruk. Tapi syukur abg masih punya simpanan utk meneruskan kehidupan ini dan selepas tahun 2010 abg diam menyepi lama ...mai la sapa pun ceta psal program *BUAT DUIT* sorry la mmg abg teruih tarbi depa, apatah lagi kalau depa kata *Dok saja dapat duit*🤪
-
Tapi Allah itu maha mengasihani dan maha mendengar rintihan hambanya. Pada tahun 2015 abg diperkenalkan dgn simkad Tone Plus yg bagi *Insuran Percuma* abg terus beli sekeping kad dan guna sehingga tahun 2016.
-
Dan pada Januari 2017 Allah gerakkan hati abg untuk jadi Usahawan dan pengedar simkad Tone Plus..Ya Allah besarnya kuasa mu, Kau maha memberi, kau maha mengasihani, tkasih Ya Allah...
-
Sejak Januari 2017 sehingga kini Jun 2018 abg terus terima pencen ke-2 setiap bulan tanpa gagal dengan *Simkad Tone Plus* Dulu Pencen abg RM2183 tapi sekarang sudah RM2783 setiap bulan, malah setiap bulan makin meningkat...
-
Nak tahu bagaimana whatsapp abg Aree sekarang
0134704110
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

Abg Bantu anda dapat Pencen bulanan macam abg...

No comments :