nuffnang1

.:)

Jun 20, 2018

Beza Plan Data Dan Top Telco Anda Dengan Simkad Tone Plus

Anda sendiri lebih maklum apa faedah telco anda guna sekarang. Saya ingin berkongsi kelebihan yang ada berbanding  jika anda guna simkad Tone Plus..

*Beza Data Plan dan Topup anda Dgn Simkad Tone Plus*

👉Anda kena beli data RM36 dpt 7.6GB sebulan.
👉Anda kena beli data RM48 dpt 5GB
👉Anda kena beli data RM50 dpt 10GB
👉Anda kena beli data RM35 dpt 6GB

😜Anda sendiri tahu telco mana saya maksudkan sebab anda pengguna telco itu.

✅Berbeza dgn Telco saya guna *Tone Plus* kerana saya tak perlu beli data..hanya topup mcm biasa dan saya terima spt dibawah:
👉Kredit Topup kekal tak diusik.
👉Tiap kali topup saya dapat data free 5GB, 12GB dan 20GB .
👉Tiap kali topup saya dibayar rebet tunai terus keakaun bank sya 7.5%.
👉Tiap bulan sya dibayar komisen 3%-32% terus keakaun bank saya.
👉Saya dilindungi insuran Etiqa Takaful RM50,000 tanpa perlu bayar 1 sen pun.
👉Saya terima Big Point AirAsia setiap kali topup dan boleh redeem tiket Kapal Terbang...
*Paling Best*
👉Setiap kali Keluarga saya dan rakan saya topup ...saya juga dibayar💪

😍Perkongsian ini hanya untuk sedarkan anda betapa kerugian yang banyak telah anda tanggung secara tidak sedar...

❤Jom saya bantu anda kembali untung bukan rugi atau jimat. Daftar simkad Tone Plus dgn saya sekarang dan saya bantu anda juga dapat duit dan berjaya macm saya...

0134704110
Aree aka Zul Karnai
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :