nuffnang1

.:)

Jan 16, 2018

TONE PLUS RANGKAIAN ASKAR PENCEN KE 2

Pengguna baru simkad Tone Plus ramai meragam kerana kita sendiri gagal beri pencerahan yang tepat. Jom abg bantu anda..

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya terpanggil utk buat artikel ini adalah disebabkan ada org baru join Tone Plus yg melahirkan rasa kecewa dan yg menjadi mangsa adalah Upline yg perkenalkan pada mereka.

Sebelum saya buat ulasan panjang lebar izinkan saya bagi motivasi sikit buat anda Upline. Sikap manusia sebenarnya adalah tidak sama dan ada yang beli simkad Tone Plus mentaliti mereka juga tidak sama. Ada yg beli sebab tertarik dgn apa faedah diberikan. Ada yg beli sebab nak berniaga dan ada yang beli ingat duduk saja dapat duit walaupun kita sudah jelaskan menjadi pengguna biasa pun sudah berbaloi. Namun disebakan salah faham mereka akan merasa seperti tertipu dan mula menyalahkan Upline.

Justeru itu saya menasihatkan Upline terus bersabar dan sentiasa melayan kerenah mereka tapi kalau mereka sudah berhenti nak gunakan simkad Tone Plus biarkan jerk. Tiada daya kita menghalang kekecewaan yang mereka sendiri ciptakan.

Kebiasaanya ia berlaku pada pengguna baru pertama kali menggunakan simkad Tone plus kerana apa, kerana mereka kurang memahami. Untuk dapatkan data mereka perlu taip FD30/FD50 bukan FD 30/ FD 50 atau fd 30/ fd 50. Bila rejection berlaku mereka dengan terus terang dan drastik menyalahkan kita.

Bagi saya itu adalah perkara biasa dalam perniagaan. Macam saya katakan diawal tadi. Setiap dari mereka ada matlamat dan objektif sendiri bila gunakan simkad Tone Plus.

Cuba sedaya upaya anda sebagai Upline untuk atasi masalah mereka dan terus saja bersabar selagi anda mampu. Jika anda tidak mampu sila rujuk downline anda kepada saya untuk saya tarbiahkan mereka dengan cara saya dan Insha Allah mereka akan lebih memahami...

Ikhlas
0134704110
Aree aka Zul Karnai
#sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BAse
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

No comments :