nuffnang1

.:)

Apr 6, 2017

Bukti Kukuh TonePlus Bukan Skim Cepat Kaya

Kalau sebelum ini ramai yang was-was tapi kini dgn bukti Kena Cukai Adakah Anda Masih Was-Was..

Salam buat anda semua yang masih tercari-cari faedah untuk anda nikmati pendapatan tambahan secara Pasif dan mungkin juga akan menjadi punca pendapatan tetap yang anda impikan selama ini.

Tak dinafikan setiap dari kita pelbagai kaum dan anutan agama kita wajib percaya rezeki datang dari Allah tetapi kita dianjurkan berusaha mencari rezeki tersebut dan bukanya duduk diam diri sekadar berdoa siang malam untuk rezeki jatuh dari langit.

Tanpa usaha apa pun tak akan datang. Yang pipih tak akan melayang, yang bulat tak akan bergolek datang begitu sahaja. Segalanya bermula dari usaha kita sendiri. Usaha sebaik mungkin dan tawakkal selepas itu. Inilah anjuran setiap agama dan lebih-lebih lagi yang beragama Islam.

Baiklah saya ingin berkongsi dengan anda bagaimana selama ini ramai yang beranggapan TonePlus Tunetalk adalah Skim Cepat Kaya. Sebenarnya mereka yang beranggapan begitu dari sudut pandangan saya adalah mereka kurang menerima penjelasan dan maklumat berkaitan simkad Toneplus. Dan diri mereka sendiri yang beranggapan begitu dek kemalasan mereka untuk berusaha dan mereka hanya ingin duduk saja dan dapat duit. Persepsi mentaliti yang down ataupun " Mental Block".

Semalam pihak HQ Tonegroup telah meletakkan dalam setiap akaun ahli berkaitan Borang CP58 yakni borang cukai pendapatan pada setiap ahli yang memperolehi pendapatan insentif/komisen RM5000 wajib mengisi borang ini. Jadinya adakah ianya masih Skim Cepat Kaya sedangkan TonePlus kini merupakan salah satu sumber pendapatan negara apabila ahli-ahli yang melepasi amaun diatas dikenakan cukai pendapatan.

Cukup banyak faedah bakal anda miliki dengan menjadi ahli dan menggunakan simkad toneplus tunetalk pra bayar yang membayar...

FAEDAH BAKAL ANDA NIKMATI:

1. Rebet tunai setiap kali anda topup sendiri 1% - 7.5%.

2. Data Internet percuma 1GB dan GB.

3. Simkad 4G.

4. Point Airasia yang boleh ditukar dengan :
- Tiket kapal terbang.
- Tiket wayang.
- Tel Android.

5. Diskaun 30% menginap di Tune Hotel.

6. Insuran Etiqa Takaful Perlindungan RM50,000 Kematian/Kemalangan/Cacat Kekal.

7. Kredit Percakapan Percuma hingga 1000 minit on net/off net.

8. Akaun TonePlus TGMMS.

9. Akaun Selfcare .

10. Pakej Percutian Luar Negara.

11. Pakej mengerjakan Umrah.

12. Pinjaman Perubatan.

13. Pinjaman Pelajaran.

14. Pendapatan Pasif setiap kali pendaftaran ahli dibawah anda topup anda terima 13% dan terus masuk dalam akaun bank anda.

15. Group Support Whatsapp.

Banyakkan faedah yang bakal anda perolehi dengan menggunakan simkad Toneplus, boleh kekalkan no lama kesayangan anda. Proses kekalkan no anda hanya mengambil masa 24 jam.

Daftar bersama saya sekarang..

http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

Aree aka Zul Karnai
#sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BAse

No comments :