nuffnang1

.:)

Apr 20, 2017

Bagaimana Nak Melangkah Dengan TonePlus

Ada orang yang tak tahu bagaimana nak mulakan langkah dengan TonePlus..
Jom saya ajar anda..

HARI INI SAYA AKAN KONGSIKAN TIP JIKA ANDA INGIN JADI USAHAWAN TONEPLUS📢📢📢🏆

Bagaimana untuk anda sukses dalam perniagaan simkad Toneplus yg cukup hebat sekarang ini...🥇

1. Untuk menjadi seorang Usahawan tidak sukar dan tidak mudah kerana ada orang cakap anda duduk diam boleh dapat duit. Adakah itu benar??? Kenapa anda terpaksa bangun pagi untuk bekerja, bukankah itu kena cari kerja dan bekerja baru dapat duit.

2. Sebenarnya ramai yang salah pengertiaan kena bekerja dan duduk saja tanpa bekerja. Maksud disini adalah kena kerja baru dapat duit atau gaji. Duduk saja dapat duit dan bekerja sekali ini dinamakan PENDAPATAN PASIF (Anda hanya perlu bekerja sekali sahaja kemudian baru duduk saja dapat duit - Inilah konsep perniagaan TonePlus).

Saya bagi contoh lagi yg sekarang ini saya duduk saja dapat duit iaitu duit pencen bulanan selepas saya berkhidmat 22 tahun dalam tentera dan ini juga dinamakan pendapatan PASIF kerana saya akan terima sampai mati dan boleh diwariskan.

HARAP ANDA FAHAM..

3. Untuk berjaya anda jangan terlalu kedekut...lokek tahi idung masin sampai langsung tak nak keluar modal. Kemudian mengharapkan tuah semata2 datang kepada anda. Mana boleh cam tu Dek Non. Kena ada alternatif sama dari pelbagai sudut.

4. Keluarkan sedikit modal. Dapatkan flyer flyer berkaitan Toneplus, buat namecard, buat banner atau streamer dan kalau nak mantap lagi gunakan iklan berbayar untuk hebahkan satu dunia hingga Planet Pluto yang anda sekarang ini adalah Penjual/Pengedar Simkad TonePlus Prabayar Yang Membayar...
Maka barulah semua orang tahu.

5. Kena rajin lagi bila jumpa ja kawan2 kat luar sana cuba selitkan cerita pasal toneplus tapi jangan la masuk semberono tak pasal pasal kena baling cawan plak heeehehe🤣🤣🤣

Cari ruang dan peluang ketika borak2 dengan kawan anda tadi. Anda boleh mencari ruang dalam pelbagai bentuk dan cara sebagai contohnya..nampak tiang talikom pun boleh buat modal.." Patut kawan aku dok bising tadi, rupanya tiang Naxim tu tumbang"..; Nasib baik aku guna Toneplus kleaaa tak dak masalah Line pun"😍😍😍

6. Hah part ini yang paling penting sekali, jangan kedekut sangat nak reply atau whatsapp orang yang bertanya soalan. Elakkan hantar link dan tulis " Anda boleh klik link dan baca".

Buang sedikit kredit anda tu , terus call prospek dan kalau dia tak mahu angkat baru copypaste penerangan kemudahan dan faedah yg ada pada TonePlus. Kalau orang tanya anda diam maka anda sebenarnya rugi besar.

7. Minda harus positif. Pengalaman saya setakat ini tiada prospek yang dengar saya cerita hari ini terus beli simkad hari ini. Paling cepat pun seminggu baru mereka beli dan adakalanya sebulan so jangan desperate sangat terkejar-kejar, ambil langkah cool jerk.📲📲📲

8. Jangan bezakan diri anda dengan orang lain kerana skill masing-masing tak sama. Masing-masing ada kelas kelas tersendiri dari segi promosi. Ada A+ , A , B+ dan sebagainya.
Jangan terkejar-kejar kelak anda yang terhenti. Ambil sikap rasional dengan terus jalan walaupun perlahan terus bergerak dan tidak terhenti.😎😎😎

ADUSSSS PENAT DAH..LEN KALI SAYA SAMBUNG NA😅😅😅

🎁http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

Aree aka Zul Karnai
sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BAse
0134704110

No comments :