nuffnang1

.:)

Jan 24, 2017

Tone Plus Tune Talk

Penerangan Ringkas

Apabila Aree aka Zulkarnai berbicara:
0134704110

Kali ni saya nak kongsikan apa yang best sangat bisnes tone plus ni

[ Antara keseronokan menjalankan perniagaan Tone Plus ]

1. Boleh rujuk seberapa ramai ahli yang kita suka kerana Syarikat tidak hadkan pendapatan kita.

2. Tiada sales target yang perlu kita penuhi. Terpulang pada diri kita sendiri untuk letakkan sasaran mingguan atau bulanan.

3. Nak buat cepat atau sebaliknya, tiada siapa yang kisah. Do it aot your own pace & being your own control.

4. Pendapatan berulang tanpa melakukan jualan secara berulang. Jualan cuma simkad (kita jual simkad kpd rakan), pendapatan daripada topup (bila rakan topup, kita dibayar) walaupun kita tak jual topup.

5. Topup sikit dapat banyak. Telco lain top RM30 dapat RM30 jugak lah. Tapi kita topup RM30 kita dpt percuma data internet 1.5GB. Topup RM50 dpt data internet 2GB internet .

6. Sendiri topup dapat cash back 3%. Kalau mcm ni, tak kembangkan bisnes ni pun sekurang2nya kita tetap dibayar untuk menggunakan perkhidmatan mereka.

7. Kemudahan auto reload. Syarikat TonePlus sediakan fungsi Auto reload jika komisyen bulanan kita telah melebihi RM100.

8. Sebagai pengguna SIM TonePlus, secara automatik kita telah diberi lesen menjadi agen, tak perlu modal ribu2 utk jadi agen spt Syarikat Telco lain. Jadi, nak cari rakan utk jadi agen pun senang, tak perlu duduk exam atau kursus2 yg perlukan belanja yg tinggi.

Mudah nak daftarkan agen baru maksudnya mudahlah nak kembangkan empayar perniagaan. Semua pengguna adalah agen.

9. Maintain bulanan yang sangat rendah iaitu serendah RM30 je sebulan. Saya biasa topup minima RM50 sebulan. Sangat tak membebankan pada saya sebab suka atau tak.. kita tetap kena topup tiap bulan.

10. Barang keperluan.. kita biasa dengar orang selalu bertukar jenis syampu atau sabun yang dia pakai. Tapi kadang-kadang tak serasi dan kita selalu bertukar jenama yang ada dipasaran. Tapi sangat jarang dengar orang bertukar telco..

saya setia dengan simkad M**** lebih 10 tahun walaupun tahu ada telco lain yang lebih baik. Bila dah bertemu dengan tone plus pada 2015, terus setia sampai sekarang.. sebab tahu ia yang terbaik buat saya.

Jadi.. memang sah bisnes simkad tone plus ni memang bisnes untuk jangka masa panjang dan berikan income pasif.

Kerja sekali.. income berkali-kali

Apa yg ditunggukan lagi rakan² sekalian? Jom sama2 kita berjaya!

daftar-toneplus Ingin buat duit dengan handphone anda?
 Ingin menjana pendapatan 3-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

Zul Karnai aka Aree
Whatsapp/Call daftar
0134704110

http://squadtoneplus.net/?=58

Post a Comment