nuffnang1

.:)

Apr 11, 2011

Duit Duit , Sifat Dengki Ujud


Salam dan selamat sejahtera..semoga anda sihat walafiat.....apa yg ingin saya utara kan di sini adalah sifat, sikap sesetengah daripada golongan peniaga yang tidak pernah merasa puas dengan apa yang di perolehi...

Dan juga tidak kurang sifat hasad dan dengki dengan kawan atau peaaing mereka...saya ingin menceritakan kisah kebenaran apa yang berlaku pada diri saya sendiri pada hari sabtu 9 April 2011 yang lalu.

Sesampainya saya pada jam 6 petang...saya seperti biasa setting barang dan kawan saya terus memanggil saya...saya pun pergi padanya...dia menceritakan tentang seseorang yang cuba menjatuhkan saya atau memperlekehkan perniagaan saya...sebelum ini pun ada jugak di kalangan kawan kawan memaklumkan pada saya tentang perkara ini dan juga orang yang sama, pada masa itu saya tak ambil pot langsung namun bila ramai yang bercerita..saya jadi geram dan sakit hati namun saya tetap bersabar demi menjaga hubungan silaturrahim...saya hanya bertawakkal pada Allah dan saya akan teruskan berniaga secara jujur dan ikhlas kerana saya yakin dengan cara ini maka rezeki saya akan bertambah...

Buat apa saya juga nak ikut perangai macam mamat yang sorang ni..tak ada gunanya..yang penting tidak ada sifat irihati dalam diri saya...itu lebih baik..anda perlu ambil iktibar dari kisah benar ini...sifat dengki tidak akan kemana ...yang akan datang pastinya keburukan...ingat dan insaflah..Allah maha kaya lagi maha adil dan bijaksana...

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA DENGAN DISKAUN YANG MENARIK SEMENTARA STOK MASIH ADA

No comments :