nuffnang1

.:)

Mar 10, 2009

Kenapa Anda Tidak Mulakan Sekarang

Salam..saya pasti dan yakin ramai orang sekarang ni mengalami masalah yang sama iaitu di buang kerja apatah lagi jika anda bekerja di sektor perkilangan yang mencatatkan jumlah paling ramai pekerja di buang atau anda dipaksa untuk mendapatkan VSS.....namun berapakah jumlah yang anda dapatkan itu berbaloi dan mampu menampung keperluan anda seharian ditambah pulak anak anak yang masih bersekolah.

Contoh saya bagi disini adalah semalam datang seorang lelaki ke rumah saya mohon kerja ngan saya...katanya beliau baru saja diberhentikan kerja...atas dasar perikemanusiaan saya pun bagi beliau bekerja...walaupun sebenarnya saya sudah mempunyai cukup pekerja...itu adalah satu contoh yang terbaik buat anda..kerana mamat ni bertindak pantas tanpa perlu berehat atau makan angin dengan menghabiskan duit yang beliau perolehi atas pampasan yang di terimanya.

Anda boleh menjalankan perniagaan ini secara kecil kecilan dahulu tanpa perlu memikirkan soal soal remeh kerana langkah anda sekarang akan membawa kejayaan dimasa depan.

Tak perlu bertanya orang lagi..bertindaklah sekarang demi masa depan keluarga anda sebelum kudis menjadi nanah.....

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA DI SINI SEGERA SEMENTARA STOK MASIH ADA

2 comments :

mfazy121 said...

sy dah bosan dgn kerja skrng.....kena cepat bertindak utk berguru dgn abg aree

Unknown said...

Ya mulakan sekarang..saya pasti anda akan berjaya..