nuffnang1

.:)

Mar 11, 2009

Kemesraan Dari Penulis Ebook


Salam....tadi saya ada terima panggilan talipon dari sahabat yang telah pun membeli ebook Pasar Malam...dan beliau kini sedang mengusahakan gerai makan di Kuala Lumpur dan beliau ingin mengetahui selok-belok memasak sup gear box dengan lebih terperinci.

Saya dengan ikhlas hati menerangkan satu persatu kaedah yang betul ...walaupun sebenarnya saya telah tulis didalam ebook Rahsia Sup gear Box dan anda boleh boleh praktikkan tetapi tak salah mendalaminya dengan menalipon saya dan mungkin ini akan lebih meyakinkan anda.

Saya telah survey hampir 130 website jualan menu atau website yang menceritakan cara pembuatan sup tetapi tidak satu pun resipi sup-sup itu menyamai "Original Ricipi" dari saya dan bahan-bahan juga tak sama...kaedah pembuatan .masa bila nak masukkan serbuk sup..masa bila kita tumis..totaly memang tak sama langsung...

Saya akan dedahkan kepada anda semua bila mana blog saya ini terdapat hampir 300 pengunjung setiap hari...maka anda akan mendapat satu ilmu yang tak mungkin anda miliki dari orang lain.....

Kemahiran yang akan anda pelajari pastinya menjaminledakkan dalam menjana pendapatan yang berterusan untuk anda...

DAPATKAN RAHSIA RESIPI GEAR BOX PULAU PINANG DISINI SEGERA

2 comments :

mfazy121 said...

laa...ingat nak bg recepi

Unknown said...

salam..semua resipi tu telah saya sediakan dalam ebook tersebut...cukup lengkap dan padat..