nuffnang1

.:)

Oct 27, 2008

Dugaan Dan Ujian Bagi Ku

Salam...ingin aku luahkan perasaan sedih yang tak terhingga atas kemalangan yang menimpa keluarga ku...namun aku pasrah kehendak Allah...petang tadi aku bawa family ke Batu Feringghi untuk picnic coz hari ni kan cuti umum Deepavali tambahan pulak hari ni aku tak berniaga..

Seronok punya seronok dan tak sedar cermin tingkap kereta ku di pecah dek malaun yang tak berhati perut dan beg tangan isteri ku hilang...barang yang terdapat dalam tu adalah seutas rantai tangan anak ku, telefon bimbit N 70, Maybank Card, Affin Bank Card, BSN Card , Kad Pengenalan isteri ku dan beberapa barang lain dan serta wang tunai dan kerugian di anggarkan sekitar RM2000...aku dah buat laporan polis kat Balai Polis Tanjung Bungah....sekitar jam 4.30 petang...

Semoga Allah melindungi perompak tersebut serta menginsafkan mereka....salam

No comments :