nuffnang1

.:)

Jan 9, 2018

Bagaimana Jadikan FB Medium Promosi Tone Plus Lebih Berkesan

Ramai yang berimpian dan bercita cita tinggi untuk menjadikan FB sebagai medium menjual simkad Tone Plus tapi tidak tahu bagaimana ianya mampu menjadikan FB lubuk wang dgn simkad Tone Plus.

Jika kita ada impian jadikan Facebook medium pemasaran kita, mari kita mulakan awal tahun ini kawan.

1. Cari gambar profile yang jelas, jika baru bermula biar semua orang nampak muka dan biji mata kita. Janga terlalu artistik.

2. Cari bidang kepakaran kita apa, nak jadi pakar bidang apa tentukan awal tahun ini. Nak jadi perunding imej, agen hartanah, takafulman, dietman, juru jamu, perunding kahwin dan lain lain.

3. Belajar menulis konten setiap hari, ia akan bina kredebiliti dan orang akan percayakan kita nanti. Buat secara konsisten, jadualkan tulisan kita.

4. FB kita adalah channel TV kita, kita tentukan apa ‘rancangan’ yang kita nak siarkan. Jangan rancangan yang sama, sesekali siarkan drama. Orang kita suka drama ini.

5. Buat posting sehari minimum 2 kali. 80.3% pengguna fb post sehari dua kali.

6. Waktu petang tulis status yang ringkas dan padat, orang dah letih bekerja. Mereka suka humor dan cerita kelakar hambar kita.

7. Sasaran tahun ini penuhkan rakan bagi cukup 5000 dan ada 3000 pengikut dulu. Follo mereka yang berpengaruh dan page yang besar untuk tahu issu semasa.

Banyak manfaat jika kita ada pengaruh yang baik di Facebook ini. Boleh juga daftar masuk kelas saya jika berminat nanti.

Ingin jadi pengedar simkad Tone Plus, jangan malu atau segan untuk Whatsapp Cgu Siti dan Abg Aree 0134704110.

No comments :