nuffnang1

.:)

Jan 12, 2023

NAK KEKAL MUDA RAHSIANYA

Jom Saya Bantu Korang

Assalamualaikum dan selamat malam rakan-rakan muka buku.

Malam ni tergerak dihati abg Aree nak coretkan keindahan hidup suka duka pengalaman abg Aree bertitik tolak selepas balik dari Farmasi tadi.

Ketika di Farmasi tadi, bebudak kerja Farmasi tadi tetiba boleh tanya umur Abg Aree, abg cakap teka la, semua tekaaan depa usia abg Aree 47 mcm tu 😁✌.

Abg Aree hanya mampu tersenyum.

Sebenarnya faktor kesihatan, usia muda dari fizikal segalanya bergantung pada pekerjaan yang kita lakukan.

This is real story, abg Aree relatekan pengalaman sendiri ketika masih menjalankan perniagaan BihunSup selama 24th di pasar malam.

Apabila pekerjaaan kita atau perniagaan yg dijalankan bersifat active Income, jual sekali untung sekali sedikit sebanyak akan menjejaskan mental dan kesihatan kita.

Apa tidaknya, dikala perniagaaan kita tidak laku, orang tak beli dan tiada untung pasti Mental kita akan tertekan.

Mungkin ada org cakap dalam bisnes ni untung rugi itu biasa, ya abg Aree tak nafikan memang benar.

Namun begitu ianya cukup terkesan kepada mental dan kesihatan kita, asbab anda akan dibelenggu dgn pelbagai pemikiran mendatang.

Nak keluar modal lagi, nak topup modal lagi, duit dah banyak habis, jika tidak masa kam ramai yang sanggup pinjam Ah Long utk topup modal sehingga muka mereka dan IC dipaparkan di MedSos.

Syukurlah abg Aree rasakan apabila Allah buka pintu hati dan diperkenalkan dengan SimKad ToneWoW yang bisnesnya berkonsepkan Pasive Income.

Jual sekali dibayar berkali-kali setiap bulan sehingga pencen dan diwariskan.

Dengan perniagaaan SimKad ToneWoW abg Aree sedikit pun tidak pernah rasa tekanan, ada jualan atau tidak setiap bulan tetap terima gaji.

Ini adalah salah satu faktor dengan izin Allah mungkin faktor umur dan kesihatan abg Aree baik dan nampak muda pada usia sebenar.

Kalau dulu abg Aree memang cukup tertekan dgn bisnes BihunSup, penat dgn tekanan ditambah lagi jualan tak habis, nak bayar gaji pekerja dan macam-macam masalah lain lagi.

Alhamdulillah kini abg Aree mampu tersenyum, buat bisnes santai-santai, tiada tekanan langsung dan hidup abg Aree menjadi cukup sempurna dan amat bermakna, tkasih Ya Allah.

Jadi nasihat abg Aree, binalah perniagaan Pasive korang mulai sekarang agar hidup korang lebih tenang, bahagia dan lebih bermakna.

Nak abg Aree bantu dan tunjuk jalan yang lurus boleh DM abg Aree. Insha Allah abg Aree akan bantu korang sebaik mungkin hingga berjaya macam abg Aree.... Aamiin

Daftar SimKad ToneWoW Disini

No comments :