nuffnang1

.:)

Jul 19, 2020

VETERAN TENTERA JANA INCOME DENGAN SIMKAD TONEWOW DI PULAU PINANG

Assalamualaikum dan salam sejahtera Skot Senior dan Junior. Kesempatan ini sya nak ceritakan satu perkara dan harap anda sudi baca sampai habis ya, Insha Allah akan terbuka pintu hati anda...
.
Saya pernah berada dalam Group Usahawan ATM yg rata2 mempunyai pendapatan yang tinggi juga ada yg sudah berstatus Jutawan. Saya pernah ajukan soalan "Apa tujuan group Usahawan ini ditubuhkan", mereka jawab, nak bantu Warga Tentera Berniaga..
.
Tapi pengamatan saya agak keliru, nak bantu macam mana ya kalau semua yg berniaga dalam tu modal Puluh Puluh Ribu dan ada juga Juta Juta.. dlm hati saya senyum sendiri, bila saya utarakan perkara ni,  mereka mencelah saya.. mana ada modal RM10 boleh berniaga 🤣🤣🤣🤣...
.
Saya cakap Veteran kita mana mampu nak keluar modal sampai Puluh Ribu nak buka Bisnes, kalau ada pun tak ramai.. Ini bukan nak bantu saya cakap, ini nak promote barang kita jual... 🤣🤣, lagi la depa marah.
.
Kalau kita nak lahirkan ramai usahawan atau peniaga, bermulalah dgn modal rendah, saya bantu semua org jadi dealer *SIMKAD TONEWOW DGN MODAL RM10*.., bila saya ckp macm tu, pelbagai soalan depa tanya, dan pelbagai kos depa tanya... Jawapan saya mudah saja,  *Bisnes ToneWoW Modal RM10 tak perlu kedai, tak perlu tool mahal, sbb Segalanya d boleh dilakukan online saja*,
.
Inilah niat sebenar saya nak lahirkan agen agen simkad ToneWoW dgn modal RM10 dikalangan Warga Tentera kita.. Sudah ramai rakan Tentera kita yg berjaya saya didik. Dalam group ini pun sudah ada yg mula jadi Dealer.
.
Inilah sebabnya kenapa Pencen saya dari RM2214 kini sudah jadi RM4264 dan dibayar setiap bulan sejak 2017 sehingga ke hari ini... Bekerja atau tidak tetap dibayar dgn hasil usaha dulu???.. pasti anda tertanya2 kan, macam mana pencen banyak tu? Ramai dah whatsaap saya dan bertanya, tak kurang yg call dan selepas saya beri penerangan mereka baru faham... Usia kita ni tak payah banyak la, dapat sebulan RM2000 ke RM3000 sebulan dgn SimKad ToneWoW pun alhamdulilah dah, setuju tak?
.
Kalau Setuju, whatsaap saya sekarang👇

0134704110
Zul Karnai Harun Ar Rashid (Aree)
Bekas Tentera Berpencen
Penerima 2 Pencen Bulanan
Pengedar SimKad ToneWoW P. Pinang
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :