nuffnang1

.:)

Feb 12, 2019

INKUES SIMKAD TONE WOW RM10 KEPADA PESAING

Assalamualaikum dan salam sejahtera..hari ini abg Aree terpanggil untuk mencoretkan soal jatuh menjatuhkan produk orang lain Asbab kekurangan Ilmu..

Bila mana kita gagal menjual kemudian kita lebih cenderung untuk menyatakan produk tersebut tidak bagus, tidak berkualiti dan macam-macam kita lontarkan, kemudian kita join plak produk yang sama yakni dalam ketegori telco juga.

Bagi abg manusia-manusia begini sebenarnya kurang ilmu abg labelkan bukanya produk tidak bagus, awak joinlah apa produk sekali pun tapi jika awak sendiri gagal menghayati, gagal memahami kelebihan yang ada pada produk tersebut mana bisa awak mampu menjual, nak cerita pada orang pun awak terkebil-kebil. Bila customer tanya produk simkad Tone WoW awak burukkan plak produk itu, profesionalkah awak? abang juz nak tanya walaupun abg tahu awak masih budak2 yang baru nak up dalam dunia biz telco tapi awak kena belajar lebih banyak lagi.

Apa bila 1 jari awak tunding pada Telco lain, 9 jari tunding pada awak. Ingatttt!!!!.

Pengalaman abg luas dik Non dalam dunia perniagaan, sudah 21 tahun abg terlibat dalam bisnes ni samada offline mahupun online jadi jangan suka menjatuhkan produk org lain jika awak nak kekal lama dalam dunia perniagaan...

Jika awak dah sedar baguslah tapi jika awak masih degil dan keras kepala, awak tunggu dan ketika saat awak dalam kejatuhan dan nyawa-nyawa ikan pasti awak akan teringat kata nasihat dari Abg Aree seorang askar pencen dari Penang yang terlibat secara aktif dalam bisnes SimKad Tone WoW RM10.

Nak daftar dan abg bantu
0134704110
Aree aka Zul Karnai
Pengedar SimKad Tone WoW Pulau Pinang
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

1 comment :

Aree Tone WoW said...

Mantap simkad Tone WoW RM10. 0134704110 jom daftar