nuffnang1

.:)

Jan 10, 2019

AYUH WARGA ATM JOM SAYA BANTU ANDA JADI USAHAWAN SIMKAD TONE WOW RM10 LINE DIGI 4G+

Kenapa perlu takut, saya juga bekas anggota Tentera Berpencen. Tak akan teraniaya skot-skot. Lain lah Skot-skot nak cepat kayap join Skim Cepat Kaya nak duduk saja dapat duit..

Assalamualaikum dan salam Tone WoW buat seluruh Warga ATM yg dah bersara atau masih berkhidmat...
-
Apa tujuan saya UP PIC. Ianya tak lain dan tak bukan kerana dgn Uniform inilah saya terus terima #PENCEN hampir 10 tahun..Kini sya nak bantu dan seru seluruh warga ATM ceburi bidang perniagaan SimKad Tone WoW dgn modal RM10 sahaja...kenapa perlu takut kita sudah ada backup pencen.
-
Kita sanggup berkhidmat sehingga 21, 22 dan 27th utk dapat pencen pertama kenapa kita tak sanggup rebut peluang dgn sedikit usaha lagi utk dapat pencen ke-2 dgn SimKad Tone WoW RM10.
-
Saya akan bantu anda, saya guide anda bagaimana bermula..
0134704110
Zul Karnai Harun Ar Rashid
Ex Medic KKD
Bekas Tentera Berpencen
Pengedar SimKad Tone WoW Pulau Pinang
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan


No comments :