nuffnang1

.:)

Jul 25, 2018

SIMKAD TONE PLUS BAYAR GAJI KEPADA PENGGUNANYA SETIAP BULAN

Nak dapat gaji sampai pencen macam saya, guna simkad tone plus sekarang, saya bantu anda bagaimana anda juga mampu dapat gaji macam saya.

Ketika sya mula guna simkad Tone Plus 2017, sya ada cerita pd kawan utk join saya. Ketika itu income saya hanyalah RM27.30 sen...dia tngok dan Chebek bibir.
-
Disember 2017 saya cerita lagi, ketika itu income saya RM251.65 sen, dia tengok dia bunyi 'MMmmm'.
-
Feb 2018 saya cerita lagi, ketika itu Income saya RM321.25 sen, dia tengok dan kerut dahi😁
-
Hari ni 25 Julai 2018, saya cerita lagi dan Income saya *RM495.55 sen* dia tengok dan dia kata....
*Hang dah lama* kihkihkih, itulah sifat org yg tak mau berjaya. Pelbagai alasan akan diberikan.
-
Anda bagaimana, nak tengok juga smpai 2019 ketika itu Income Tone Plus saya semakin meningkat , apa plak anda nak kata..
-
Jom saya bantu daftar SimKad Tone Plus dan bermula sekarang..
0134704110
Abg Aree/Cgu Siti
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :