nuffnang1

.:)

Mar 7, 2018

KERANA IKLAN KITA MUNGKIN MEROSAKAN PRODUK TONE PLUS YANG HEBAT

🌹Ingatan Kasih Sayang🌹

Abg Aree selalu terjumpa Iklan Tentang Tone Plus/Excel yang letakkan Pic AirAsia, Pejabat Pos, Bungkusan dgn tajuk Kerja dgn AirAsia, Pejabat Pos gaji RM100-RM500 sehari..
-
Ya tak dinafikan strategi pemasaran cara masing2 tapi teknik tu menyebabkan kena kutuk berjemaah dan orang cakap tipu. Penerangan juga tidak jelas kemudian suruh PM.
-
Tak susah utk kita jujur dan direct letak Pic Toneplus/Excel serta beri penerangan yang Aku jual SiMKad Tone Plus/Excel. Bagaimana SimKad ini mampu ubah nasib anda.
-
Bukan hanya tunjuk Pic duit tabung haji berkepuk2 sebab abg kenal siapa usahawan Tone Plus/Excel yang dah berjaya dapat 4,5,6 dan 7 angka.
-
Mungkin mereka tak kenal siapa Tuan Tahir Janna Jutawan Tone Plus dan Siapa Tuan Akasyah Yassin Mentor Tone Plus Sabah yang hebat...
-
Sebenarnya strategi dan penjelasan kita sendiri menyebabkan orang akan cakap tipu jadi berubahlah. Bantu mereka yang memerlukan. Tunjukan akaun kita sendiri biar pun komisen sekadar RM30, RM300 atau RM1000 inilah telus dan sekurang2 memang SiMKad Tone Plus bayar duit pada penggunanya berbanding Telco Lain...
-
Ingatan kasih sayang ini untuk kemajuan bersama..
Jom daftar SimKad Tone Plus
0134704110
Aree aka Zul Karnai
#KaizenSkuadTonePlus
Penang BAse
Penang
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan

No comments :