nuffnang1

.:)

Jun 4, 2011

Malu Malu Malu Malu


Salam sejahtera buat anda, bagaimana dengan perniagaan pasar Malam sekarang ni..saya doakan ianya berjalan lancar dan mampu meraih pendapatan yang hebat.

Berkisar atau bercerita tentang perasaan malu ni memanglah sudah fitrah manusia..setiap dari kita yang bergelar manusia yang normal ada perasaan malu. Tetapi haruslah kena pada tempatnya.

Maksud saya, perasaan malu hendaklah ada sebaris dengan situasi semasa atau diletakan pada kedudukan tempat yang betul, sebagai contoh kalau nak mencuri kita kena ada perasaan malu atau pun kalau nak buat sesuatu perkara yang kurang enak..jadinya disini lah tempat yang wajar adanya perasaan malu tersebut.

Tetapi kalau nak berniaga di Pasar Malam ada perasaan malu memanglah tak kena tempatnya...kenapa harus anda malu untuk melaksanakan tanggungjawab anda untuk mencari nafkah yang halal, kenapa anda perlu adanya perasaan malu jual mee di pasar malam...saya rasa pendapatan harian orang yang jual mee di pasar malam lebih hebat dari yang makan gaji bulanan...kemungkinan anda malu di sebabkan terpaksa menjual muka...kawan-kawan anda berpakaian kemas ...cuma satu saya nak anda lihat..tidak semestinya yang bertali leher dan berpakaian kemas..isi dalam poket nye jugak kemas hehehhe..maafkan saya bukannya niat nak menjatuhkan sesiapa tetapi hanya sekadar memberi panduan.

Bagaimana anda nak hilangkan perasaan malu yang menebal dalam diri anda dan bagaimana nak hilangkan terus perasaan malu tersebut, mungkin dah berbagai cara anda gunakan nak hilangkan perasaan ini yang semakin hari semakin menebal ...apatah lagi jika barangan jualan anda tidak mendatangkan hasil yang lumayan..

Anda jangan bimbang atau gusar dengan masalah ini, anggaplah ianya selesai kerana saya akan mengajar anda satu kaedah yang terbaik dalam mengatasi perasaan malu ini dengan syarat anda ingin berubah dan mahu berusaha...segala-galanya anda boleh perolehi di sini >>>DAPATKAN EBOOK THE SILENT PASAR MALAM BILLIONAIRE ANDA DISINI
Post a Comment