nuffnang1

.:)

Dec 18, 2009

Pasar Malam Seberang Perai

Salam dan selamat sejahtera buat semua peminat yang setia...terlebih dahulu saya ingin mengucapkan selamat menyambut Maal Hijrah, semoga kedatangan tahun baru ini akan lebih menambahkan seri di wajah anda dengan keazaman dan semangat baru yang lebih kental bagi menambah pendapatan dan menjana keuntungan berlipat kali ganda.

Di kesempatan ini saya ingin menjadualkan tempat-tempat perniagaan saya selama 1 minggu di sekitar Seberang Perai:

1. Isnin - Taman Desa Damai, Bukit Mertajam.

2. Selasa - Taman Seri Janggus, Alma, Bukit Mertajam.

3. Rabu - Taman Suprem, Jalan Rozhan, Alma, Bukit Mertajam.

4. Khamis - Tasek Gelugor, Sungai Dua

5. Jumaat - HARI BERCUTI

6. Sabtu - Taman Pauh Jaya, Jalan Permatang Pauh, Bukit Mertajam.

7. Ahad - Mengkuang Titi, Penanti, Bukit Mertajam

Semoga maklumat tempat perniagaan saya ini akan dapat membantu anda ke lokasi tersebut untuk menikmati keenakkan Bihun Sup saya...

DAPATKAN EBOOK PANDUAN PERNIAGAAN PASAR MALAM YANG TERHEBAT DI ALAF INI SEKARANG

No comments :