nuffnang1

.:)

Sep 10, 2009

Semakin Hampir


Salam...semoga anda sihat walafiat..diam tak diam hari ni dah masuk 20 hari kita berpuasa dan saya pasti ramai antara anda telah berjaya meledakkan perniagaan bazaar ramadan masing masing dan rasanya untung pun dah berlipat kali ganda di bandingkan dengan hari hari biasa....nampak gayanya tahun ni beraya sakan ler anda semua hu hu hu.

Dah nak makin dekat nak raya ni maka makin terasa kepenatanya...saya sendiri pun lepas masak jer...letak kepala sure terlelap punya...tak kira masa..ada ruang jer sikit tarik bantal...namun hati tetap girang coz income yang masyukkk he he he...

Tapi rasa sedih pun ada jugak bila lihat ada antara peniaga peniaga yang dah tak berniaga ...tak pasti kenapa tapi rasanya mungkin mereka tak boleh struggle ?????

Namun bagi anda yang masih meneruskan perjuangan, jangan putus asa kerana ada lagi 9 hari untuk kita ledakkan biz kita...dan senyumlah sentiasa agar rezeki sentiasa murah...lepas raya nanti cuti dulu dalam satu minggu dan nikmati kemeriahan hari raya setahun sekali ni dan jangan tergesa-gesa nak terus berniaga di pasar malam...kerana sebulan kita dah berniaga tanpa rehat...cuba lah nikmati keindahan syawal dengan sepenuhnya...salammmmmmm

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM/BAZAAR RAMADAN ANDA SEMENTARA STOK MASIH ADA
Post a Comment