nuffnang1

.:)

May 10, 2017

Hebatnya TonePlus Program Jana Duit Dgn Telefon

Bila Saya diperkenalkan dengan Toneplus, saya tidak toleh kebelakang lagi...anda nak daftar boleh hubungi saya..0134704110 Aree

PROGRAM RUJUKAN KOMUNITI WOW TONE PLUS

 

 

Tone Group: Tone Plus di TV3

 

Tone Group: Tone Plus di TV8

 

SYARIKAT ESTABLISHED

 

1. Tone Group mempunyai 2 anak syarikat yang bernaung dibawah kendaliannya, Tone Excel Sdn. Bhd (Program Tone Excel) dan Tone Plus Sdn. Bhd (Program Tone Plus). Program terbaru Tone Group, Program Tone Plus ditubuhkan pada tahun 2012. Sehingga hari ini (Mac 2016), jumlah keahlian Tone Plus hampir mencecah 150,000 orang di seluruh Malaysia.

 

Fakta penting tentang Tone Group:

 

 

 

Tone Group Sdn. Bhd.

 

2. Misi Tone Plus adalah untuk membantu setiap individu mencapai kebebasan kewangan melalui konsep pemasaran networking yang inovatif di dalam industri telekomunikasi Malaysia.

3. Tune Talk Sdn. Bhd adalah rakan kerjasama dengan Tone Plus Sdn. Bhd.  Sebagai penyedia talian perkhidmatan untuk Program Tone Plus. Tune Talk beroperasi selaku Mobile Virtual Network Operator (MVNO) menggunakan rangkaian prasarana luas yang dimiliki oleh Celcom (Malaysia) Berhad.

 

4. Celcom adalah pemegang saham terbesar dalam Tune Talk dengan pegangan 38% saham sementara 35.7% lagi dipegang oleh Tune Ventures Sdn Bhd, dimana Datuk Tony Fernandes dan Dato' Kamarudin Meranun adalah pemegang 70% sahamnya.

 

5. Sebagai anak syarikat Tune Group, Tune Talk akan memberikan kombinasi unik dalam kehidupan masyarakat bersama-sama syarikat lainnya seperti Tune Air, Tune Money, Tune Insurans  dan Tune Hotels. 

 

 

TONE PLUS SDN. BHD.

B-G-1, Jalan 3/149E, Taman Sri Indah,
Bangunan Endah Promenade, Bandar Baru Sri Petaling,
57000 Sri Petaling, Kuala Lumpur.

Tel: 010 - 5000969 / Faks: +603-90540278

Email : hq.care@tonegroup.net

Website : www.toneplus.my

 

 Pejabat Urusan Tone Group (Tone Plus), HQ KL

 

Pihak syarikat Tone Plus juga telah menandatangani MOU sebagai program kerjasama dengan Lembaga Pelindung dan Kebajikan Pengguna Malaysia (LPKPM) pada 27 Julai 2013.

 

 Watikah Perlantikan oleh LPKPM

 

Pelancaran Program Tone Plus

 

KELEBIHAN SEBAGAI AHLI PROGRAM TONE PLUS

 

 

Sebagai ahli program dan pengguna simkad Tone Plus, anda akan mendapat semua 21 kelebihan seperti di atas..

 

 

1. CALL/SMS/DATA/ROAMING/IDD

 

Simkad Tone Plus juga sama fungsi asasnya seperti simkad yang anda gunakan sekarang. Boleh buat panggilan, sms, layari internet, panggilan roaming dan juga panggilan IDD. Simkad Tone Plus sekarang juga boleh didapati dalam bentuk 4G. Anda juga boleh nikmati lebih penjimatan panggilan dan data dengan langganan plan Mix & Match Tone Plus.

Cara Langganan Plan Mix & Match, KLIK DI SINI

 

 

Lokasi topup boleh didapati di mana-mana kedai berhampiran anda. Hanya minta topup Tune Talk sahaja daripada jurujual. 

 

 

 

2. KEKAL NO LAMA

Anda juga boleh kekalkan nombor lama kesayangan anda.  Anda juga layak untuk sertai cabutan bertuah tahunan bersempena dengan Kempen Kekal Nombor Lama, berupa sebuah kereta BMW 316i, motosikal Kawasaki Vulcan S 650 dan hadiah2 lain yang jumlah keseluruhannya lebih RM400,000.

"Mungkin kali ini rezeki anda untuk bawa pulang BMW 316i.. Siapa tahu.."

 

3. AKAUN SELFCARE

Anda akan diberikan satu akaun Self-Care (Tune Talk) bagi menguruskan sendiri akaun anda. Antara kemudahan yang anda boleh lakukan di Self-Care adalah penukaran nombor, semakan butiran penggunaan, pindah kredit, auto topup dan pelbagai lagi.

"Maklumat yang ada kat sini lagi detail daripada bil telco anda.."

Website akaun Self-Care anda boleh KLIK DI SINI

 

4. PULANGAN TUNAI TOPUP

Setiap kali anda topup, anda akan menerima kembali pulangan tunai 3% (manual topup) atau 7% (auto-topup) daripada jumlah nilai topup anda. Pulangan tunai ini akan di bank-in ke akaun bank anda pada bulan berikutnya.

"Dengan RDC, anda akan diberikan akaun agen topup percuma, mudah untuk anda topup, tak perlu keluar pergi kedai.. hanya topup melalui sms.. komisyen untuk topup Tune Talk = 7%, jadi total anda dapat 3% + 7% = 10% setiap kali anda topup sendiri.. melalui akaun ini juga anda boleh jual pelbagai jenis topup.."

  

5. PERCUMA P.A. INSURANS

Dengan topup minimum RM50 sebulan, secara automatik anda akan diberikan perlindungan insurans peribadi bernilai RM100,000 (Tune Insurans) secara PERCUMA pada bulan berikutnya.

 

 

Semak Status Insurans Anda, KLIK DI SINI

 

6. MATA GANJARAN (BIGPOINT)

Setiap kali anda topup, anda akan diberikan mata ganjaran (TT Big Point), dan boleh ditebus dengan pelbagai hadiah menarik secara percuma seperti Tiket Penerbangan Air Asia, Smartphone, Kredit, Merchandise Tune Talk, Tiket Wayang, Voucher dan banyak lagi. 

 

 

Tebus Mata Ganjaran Anda, KLIK DI SINI

 

 

7. DISKAUN TUNE HOTEL

Nikmati diskaun sehingga 30% (kadar korporat) apabila anda menginap di mana-mana cawangan Tune Hotel yang terpilih.

 

 

 

8. MODAL RENDAH

Yuran keahlian untuk sertai Program Tone Plus hanya RM98.60 sahaja. Bayaran hanya sekali seumur hidup. Dan anda akan mendapat..

     1. PERCUMA Sekeping Simkad Tone Plus.

     2. PERCUMA Proses Kekal Nombor Lama.

     3. PERCUMA Air-Time (kredit) RM30.

     4. PERCUMA Data 1GB

     5. PERCUMA 70 mata Big Point.

     6. PERCUMA Akaun Self-Care (Tune Talk).

 

"Bisnes dengan modal RM100 ni sangat2 murah.. mana nak cari.. anda nak bisnes burger tepi jalan pun atleast kena keluar modal RM5,000.. RM100 ni kalau burn sekalipun anda takkan jatuh muflis.. so jangan takut.." 

 

9. UNTUNG RUNCIT RM20-RM30

Setiap kali anda daftarkan ahli baru Tone Plus, anda akan memperoleh untung runcit jualan simkad RM20 sehingga RM30 secarai tunai.

Contohnya seperti rajah dibawah, untung runcit anda RM80 apabila anda daftarkan A, B, C dan D sebagai ahli Tone Plus. 

 

"Untung runcit ni kita akan bank in setiap 5hb bulan berikutnya.. bukan daripada HQ Tone Plus.. tapi daripada robotduit.com.." 

 

 

10. REVERSE 2-UP

Program Tone Plus menggunakan Sistem Reverse 2-Up di dalam pembayaran plan pemasarannya. Konsep sistem “Reverse 2-Up” adalah memerlukan anda menaja 4 orang ahli baru, dan 2 orang daripada pengguna baru tersebut akan dikongsi dengan penaja (upline) anda.

Contohnya dalam gambarajah di bawah..

 

 

Pada peringkat permulaan, anda menaja A, B dan C, dan mendapat 3% komisyen topup mereka. Bila anda taja sahaja ahli yang ke 4 (D), secara automatik komisyen topup anda akan berubah ke 13% untuk semua A, B, C dan D.

Apabila akaun matang (cukup 4 orang), Reverse 2-Up akan berlaku. Contohnya, A & B dipilih oleh sistem, untuk di passup kan kepada penaja anda. Kini pendapatan pasif anda akan dibentuk oleh C & D.

C kongsikan E & G, D kongsikan K & L. E yang anda terima juga akan berkongsi M & N dengan anda. G yang anda terima juga berkongsi S & T dengan anda. Begitulah seterusnya proses duplikasi ini berganda tanpa henti secara INFINITI.

 

11. KOMISYEN TOPUP 13% - 17%

Semua komisyen topup dari C sehingga 5, setiap kali mereka topup anda akan mendapat 13% daripada nilai topup mereka setiap bulan.

 

"So far Tone Plus yang tawarkan komisyen topup yang paling tinggi.. kedai 7E pun setakat 7% je diorang dapat.. program ni sangat unik.. anda seolah2 mempunyai kedai topup 24jam.. tapi tak perlu buka kedai.. kat mana sekalipun downline anda topup.. anda akan tetap dapat komisyen 13% tu.. walaupun masa downline anda topup tu anda sedang tidur nyenyak kat rumah.. best kan..?"

 

Potensi Pendapatan Anda..

 

 

Kiraan peratusan komisyen topup ke atas ahli tajaan, berbeza bagi setiap taraf status akaun ahli.

     1. Normal Member = 13%

     2. Service Centre  dan Prem. Service Centre = 15%

     3. Branch dan Prem. Branch = 17%

 

Lihat testimoni pendapatan ni..

 

 

 

12. ROYALTI SIMKAD 1%-6%

Bagi anda yang berminat menjalankan Program Tone Plus dengan lebih serius, anda berpeluang untuk menjana pendapatan dengan lebih lumayan.

Anda boleh UPGRADE kan taraf akaun anda ke taraf..

     1. Service Centre = 1% royalti simkad

     2. Prem. Service Centre = 3.5% royalti simkad

     3. Branch = 4.5% royalti simkad

     4. Prem. Branch = 6% royalti simkad.

 

13. BONUS TAHUNAN 5%-20%

Bonus tahunan akan dibayar mengikut jumlah tajaan bulanan anda setiap bulan.

Kiraan bonus tahunan adalah seperti berikut..

     1 orang ahli baru = 5%

     2 – 4 orang ahli baru = 10%

     5 – 9 orang ahli baru = 15%

     10 orang ahli dan ke atas = 20%

Pembayaran akan dibuat secara terkumpul pada 25hb Januari tahun berikutnya.

 

14. PENCEN PENUH

Anda hanya perlu konsisten aktif penajaan dalam tempoh 2 tahun sahaja. Dan anda akan nikmati komisyen tetap hasil dari perkembangan rangkaian anda.

Komisyen topup sedia ada juga, anda boleh diwariskan kepada waris yang terdekat sekiranya terjadi apa-apa kepada anda.

 

"Kalau anda kerja gomen, pencen anda dapat separuh je, pastu kena tunggu umur 60 baru boleh dapat.. tapi yang ni anda dapat full.. selagi mana simkad anda tu aktif, selagi tu lah anda atau waris anda dapat komisyen tu.."

 

 

15. INSENTIF UMRAH

Apabila jumlah komisyen topup bulanan anda mencecah RM1,300, anda layak untuk menerima Voucher Umrah bernilai RM5,000 secara PERCUMA. Voucher tersebut juga, boleh ditukar ganti dengan wang tunai RM4,000.

 

16. INSENTIF PELANCONGAN

Anda layak untuk mengikuti pakej percutian 2016 bersama pihak syarikat dan rakan niaga Tone Plus ke Istanbul (Turki) atau Ho Chi Minh (Vietnam), apabila belian simkad terkumpul anda berjumlah 2,300 keping  atau 1,900 keping. Penginapan hotel dan duit poket sepanjang percutian akan ditanggung oleh pihak syarikat Tone Plus.    

Tahun 2015 trip ke Beijing (China) dan Bandung (Indonesia).

Tahun 2014 trip ke Perth (Australia) Bali (Indonesia).

 

"Pelancongan ni sangat2 ekslusif, menginap di hotel 5 bintang, dapat lagi duit poket sehingga RM2,000 seorang, program pun semuanya best.."

 

17. INSENTIF PENAJAAN BULANAN

Pertandingan penajaan tertinggi bulanan bermula daripada 15 September 2014 sehingga 31 Oktober 2015. Jika anda berjaya menaja minimun 11 orang ahli baru, anda layak untuk menyertai cabutan bertuah bulanan ini.

Syarat Kelayakan :

     11 orang ahli tajaan = 1 tiket cabutan

     12 – 15 orang ahli tajaan = 2 tiket cabutan

     16 – 20 orang ahli tajaan = 4 tiket cabutan

     21 – 25 orang ahli tajaan = 8 tiket cabutan

     26 – 30 orang ahli tajaan = 12 tiket cabutan

     31 orang dan ke atas ahli tajaan = 15 tiket cabutan

 

Cabutan akan dilakukan pada setiap 16 haribulan bulan berikutnya.

Hadiah Penajaan Bulanan :

     1.Hadiah Pertama = RM5,000

     2.Hadiah Kedua = RM3,000

     3.Hadiah Ketiga = RM2,000

 

18. INSENTIF PENAJAAN TAHUNAN

Tiket cabutan bertuah bulanan, akan dibawa pula ke cabutan bertuah tahunan.

Hadiah penajaan tertinggi tahunan adalah seperti berikut:

     1.Hadiah Pertama = RM120,000

     2.Hadiah Kedua = RM70,000

     3.Hadiah Ketiga = RM50,000

 

19. PERCUMA KREDIT

Rujuk jadual dibawah..

 

20. PERCUMA DATA

Rujuk jadual dibawah..

 

 

21. PELBAGAI INSENTIF SEMASA

Kempen Bonus Meredeka, tambahan  bonus 10% daripada nilai komisyen topup bulanan semasa, berdasarkan bulan pilihan syarikat. Kempen bermula daripada Mac 2015 sehinggan Julai 2015. Bonus akan dibayar pada minggu pertama bulan Ogos, 2015. 

 

SAMBUTAN HEBAT DI SELURUH NEGARA

Keahlian Tone Plus kini menghampiri 200,000 keahlian di seluruh Malaysia.

 

 

 

BANDINGKAN DENGAN SIMKAD ANDA SEKARANG

ANDA FIKIR-FIKIRKAN..

 

Peluang yang besar ini datang secara tiba-tiba, datang tidak menentu masa, datang disaat kita kesempitan atau kesusahan.

Nilailah peluang ini secara bijaksana. Rebutlah peluang yang besar ini, kerana peluang yang besar ini boleh berlalu dengan tiba-tiba.

Jangan jadikan seribu alasan untuk tidak merebut peluang keemasan ini.

 

 

YA, SAYA INGIN SERTAI

TONE PLUS SEKARANG

 0134704110 Whatsapp Sekarang dan Daftar

0134704110 Daftar sekarang...mudah dan cepat...simkad akan sampai ke rumah anda, free postage...hanya RM98 sahaja..dalam kadsim ada Kredit RM30 dan Data 1GB. Tak mahal sebab simkad TonePlus beri duit.


#sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BAse

0134704110 Whatsapp sekarang...

No comments :