Jun 18, 2018

Kelebihan Topup Dengan Simkad Tone Plus

Data free, Kredit kekal, Cashback, Komisen bulanan, Bigpoint Airasia, Insuran Etiqa RM50,000 dan Peluang Biz semurah RM98 sahaja

*Assalamualaikum dan salam sejahtera* Panduan Lengkap Plan Topup dan Langganan Data🌹❤
Aree aka Zul Karnai
0134704110
KaizenSquadTPGrup
Penang Base
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/penerangan
-
*Apa Kelebihan Topup Bersama SimKad Tone Plus Pra Bayar Yg Membayar*
-
Untuk maklumat anda kelebihan topup simkad Tone Plus yg tiada pada Telco anda guna sekarang adalah🌹
👉Dapat data percuma.
👉Dapat Point Airasia
👉Kredit topup anda akan diberi voice call percuma
👉Dapat Insuran RM50,000
👉Cabutan Bertuah

*Berikut adalah faedah anda perolehi pada nilai topup Tone Plus*
👉Topup RM5,RM10, RM50 dan RM100
✅Anda tidak menerima sebarang data percuma, anda akan menerima kredit topup nilai itu sahaja.

✅Topup RM30
👉Kredit RM30 ditolak dan anda akan terima
- Voice call 50 mnit On Net dan 50 mnit All Net.
- 70 big point Airasia
- Free data 5GB sebulan
- Cashback 1%-7.5%
- Komisen 3%

✅Topup RM60
👉Kredit RM60 akan ditolak dan anda terima
- Voice call RM48/150 minit All Net.
- 120 Big Point Airasia
- Free Data 12GB sebulan
- Cash Back 1%-7.5%
- Komisen 3%
- Insuran Etiqa Takaful RM50,000

✅Topup RM90
👉Kredit RM90 akan ditolak anda terima
- Voice Call 300 minit/RM66 All Net
- Big Point Airasia 240 Point
- Free Data 20GB Sebulan
- Cash Back 1%-7.5%
- Komisen 3%
- Insuran Etiqa Takaful RM50,000

*Note*🔥
- Untuk topup RM5, RM10, RM30 anda boleh topup dimana2 sahaja kedai yg menyediakan perkhidmatan topup.
-
Topup RM60 dan RM90 hanya boleh topup dgn kaedah menggunakan *TG APP dan HQ sahaja*

🔥Maksud Cashback
- Adalah nilai anda topup, contoh anda topup RM10 anda akan terima 1% topup dikedai biasa, 3% topup dgn App kawan dan 7.5% App sendiri.

🔥Maksud Komisen
- Minima melayakkan anda terima komisen bulanan 3% anda wajib topup minima👇
- RM30 utk Normal Member
- RM80 utk SC/PSC
- RM100 utk BR/PBR

🔥Dan sekiranya anda kehabisan data dan ingin melanggan sila ikuti panduan dibawah:

*PELAN DATA - LANGGANAN*

Pelan Harian
👉 RM3.50
👉 500MB data
👉 Sah 1 hari
👉 KATA KUNCI: 500M

Pelan Mingguan 3GB
👉 RM20
👉 3GB data
👉 Sah 7 hari
👉 KATA KUNCI: 3GW

Pelan Bulanan 1.5GB
👉 RM28
👉 1.5GB data
👉 Sah 30 hari
👉 KATA KUNCI: 1.5G

Pelan Bulanan 3GB
👉 RM50
👉 3GB data
👉 Sah 30 hari
👉 KATA KUNCI: 3G

*CARA MELANGGAN*

UNTUK MENGAKTIFKAN PELAN DATA, HANTARKAN KATA KUNCI YANG BERKENAAN (500M, 3GW, 1.5G ATAU 3G) KE 2222.

Nota:

● Jika berlaku keadaan di mana akaun prabayar Ahli tidak mempunyai baki yang cukup untuk proses pembaharuan pelan data automatik, langganan pakej Ahli akan terhenti sehingga Top Up dilakukan dan akaunnya mempunyai baki mencukupi, barulah pembaharuan pelan akan dilakukan secara automatik.
● Untuk mengaktifkan pelan data, hantarkan kata kunci 500M, 3GW, 1.5G ATAU 3G ke 2222.
● Untuk memeriksa baki kuota data, taip *134#📞 taip 1 hantar.
● Jika anda telah menghabiskan kuota data anda, anda boleh membeli data tambahan dengan menghantar kata kunci yang berkenaan mengikut pelan data anda ke 2222:

⊙ Data yang tidak digunakan tidak boleh dibawa ke hadapan.
⊙ Untuk berhenti melanggan, hantarkan kata kunci yang berkenaan (3G STOP) mengikut pelan data anda ke 2222.
⊙ Pengguna hanya boleh melanggan satu (1) pelan data sahaja pada setiap satu masa.

*Sila ambil perhatian bahawa setiap SMS yang dihantar ke 2222 akan di caj RM0.20*

No comments :

Post a Comment