nuffnang1

.:)

Jan 18, 2018

RAHSIA SIMKAD TONE PLUS ACCUMULATED SALES

Rahsia Besar Tone Plus saya dedahkan. Sekali jual dibayar berkali-kali.

The Secret Of Tone Plus - Accumulated Sales.

Hari ini saya ingin dedahkan satu perkara yang mungkin ramai tak tahu. Anda ingin berniaga tapi tiada produk sendiri dan anda ingin jadi agen marketing (Agen Pemasaran).

Anda harus bijak untuk memilih kerana diluar sana banyak produk anda boleh jual dan jadi agen pemasaran tapi berbaloi atau tidak bayaran yang anda terima dari segi komisen jualan anda. Juga anda kena tahu bagamana cara anda dibayar.

Banyak produk diluar sana anda kena jual baru dapat untung kalau anda tak jual anda tak dapat untung.

Saya bagi contoh disini. Saya menjual simkad Tone Plus pada bulan Januari 2018 dan anda juga menjual Hijab pada bulan Januari 2018.
Saya jual 50 simkad toneplus dan anda juga jual 50 hijab . Kita sama-sama dapat untung untuk 50 barang yang kita jual.

Masuk bulan Feb 2018. Saya jual lagi simkad TonePlus tapi hanya 30 keping simkad dan anda juga berjaya jual 30 Hijab so total jualan adalah sama 30 item...

Yang membezakan saya dan anda adalah bulan Feb saya dibayar untuk 80 keping simkad tapi anda tetap dibayar untuk 30 Hijab yang anda jual pada Feb 2018 . Nampak tak perbezaaan disitu. Simkad Tone Plus anda jual sekali tapi keuntungan anda nikmati berkali-kali.

Masuk bulan Mac 2018 saya berjaya jual 15 SimKad Tone Plus dan anda juga berjaya jual 15 Hijab. Jumlah kita berjaya jual adalah 15 item tapi saya terus terima bayaran untuk 95 keping simkad Tone Plus yg saya berjaya jual dari Januari hingga Mac 2018 sedangkan anda hanya terima bayaran untuk 15 Hijab yang anda jual pada Mac 2018.

Sudahkah anda faham apa itu maksud Accumulated. Jual sekali tapi keuntungan berkali-kali.

Ikhlas
Aree aka Zul Karnai
0134704110
#sQuadTPaSkarPencenKe2
Northern Region
Penang BAse
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

No comments :