nuffnang1

.:)

Sep 20, 2017

KISAH TONE PLUS ASKAR PENCEN KE2

Bagaimana sebenarnya kisah saya seorang pesara tentera terjebak kancah penjualan simkad Tone Plus. Simkad yang bagi duit secara PASIF setiap bulan tanpa perlu bersusah payah membanting tulang 4 kerat macam dalam askar dulu. Dalam askar 22 tahun saya terpaksa tunggu untuk layak dapat pencen bulanan akan tetapi dengan simkad toneplus hanya satu bulan saya dah dapat pencen..
*2015 Segalanya Bermula Dgn Tone Plus*
Abg diperkenalkan dgn simkad Tone Plus Jan 2015. Depa kata simkad ni boleh dapat duit tapi haram abg memang tak caya *Dalam hati auta ja lebih* ada ka guna tipon dapat duit..hahahaha porahhhh.
Tapi abg guna juga sebab abg nak Insuran. Maka bermulalah kisah abg dengan simkad Tone Plus awal Jan 2015. Tapi abg guna abg kaji dan kaji....akhirnya ayat *PORAHHH* mai balik kat muka abg..bila Sept 2016 ada duit masuk dalam akaun Maybank abg...akaun Maybank adalah duit saving bukan Pencen bulanan askar so memang senang abg detect...
*La Komisen Tone Plus rupanya* abg terkejut bewak sebab abg tak juai pun simkad ni, guna sendiri jah..Lepas tu baru abg mula percaya..so bermulalah kisah abg dan cikgu Siti sebagai Usahawan simkad Tone Plus awal Januari 2017 dengan pendapatan bulanan la ni RM???? Konsisten..Tu yang best n power....
Motivasinya disini adalah cuba dahulu baru kita tahu kelebihan dan faedahnya, selagi dok kaji dan kaji sampai bila pun tak tau apa....Jom abg bantu..
>>0134704110>>
Aree aka Zul Karnai
http://daftarmudahtoneplusdisini.wasap.my/

No comments :