nuffnang1

.:)

Mar 19, 2015

AMARAN KEPADA PEMBELI EBOOK PASAR MALAM - THE SILENT PASAR MALAM BILLIONAIRE

Salam dan selamat sejahtera buat anda semua dan semoga anda sihat sejahtera...bagaimana dengan perniagaan pasar malam sahabat sahabat sekalian. Saya doakan agar perniagaan saudara semua semakin maju dan kehidupan saudara semua semakin bermakna dengan limpahan rezeki yang banyak.




Tujuan entry ini saya tulis adalah untuk memberi pahaman dan situasi sebenar kepada para pembeli yang telah membayar wang dan gagal mengisi borang pengesahan. Adakala dan ketikanya Borang Pengesahan Pembayaran gagal berfungsi, saya sendiri pun tidak mengetahui puncanya yang sebenar.

Ini tidak bermakna yang setiap orang boleh mengisi borang pengesahan tanpa membuat sebarang pembayaran kerana saya dapat menyemak jumlah wang yang masuk, masa dan tarikh sebenar. Penipuan adalah haram disisi Agama Islam.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

TIP SETELAH PEMBELIAN DIBUAT DAN GAGAL MENGISI BORANG PENGESAHAN

1.  Setelah anda bank ini wang ke akaun Maybank saya...terus sahaja message atau whataps saya di talian 013-4704110 (Zulkarnai atau Aree).

2.  Nyatakan jumlah wang yang dimasukkan samada online/ cash deposit / Giro transfer.

3.  Masa dan Tarikh Bank In.

Nota : 

KAEDAH INI DIGUNAKAN SEKIRANYA BORANG PENGESAHAN GAGAL BERFUNGSI.

Di harap dengan adanya penerangan ini maka tidak akan timbul sebarang masalah lagi dan semoga memudahkan tuan tuan memperolehi ebook tuan tuan...sekian terima kasih.




No comments :