nuffnang1

.:)

Mar 20, 2009

9 Kelebihan Menjadi Peniaga Pasar Malam




Mungkin terdapat segolongan daripada anda berpendapat perniagaan Pasar
Malam ni hanya untuk golongan kelas bawahan sahaja dan hanya untuk mereka
yang tidak mempunyai sebarang kelulusan atau sijil ataupun ijazah dan jawapan
kepada minda negatif anda itu adalah salah sama sekali!

Di sini saya jelaskan sembilan kelebihan menjadi usahawan pasar malam:1. Sebab itulah perniagaan Pasar Malam ini di kategorikan sebagai "Jutawan
Senyap" kerana rata-rata peniaga Pasar Malam ini hidup dalam "Low Profile"
dan tak pernah nak menunjukkan kekayaan mereka kepada umum.. kerana
apa yang anda nampak dari segi kenderaan yang mereka bawa semasa
berniaga itu sebenarnya tidak melambangkan kehidupan mereka yang
sebenarnya! Rata-rata dikalangan mereka atau lebih tepat saya gambarkan
diri saya sendiri yang mempunyai kereta besar dan rumah besar yang mungkin
anda tidak mampu miliki dengan gaji anda sekarang.

2. Perniagaan Pasar malam ini memberikan pulangan yang lumayan dari segi
keuntungan berbanding anda berniaga di Kedai Makan atau Warung atau pun
"food court". Dari segi kos menyewa tapak, mengikut lokasi adalah di antara
RM1.00 sehingga RM3.00 untuk satu tapak tetapi keuntungan yang anda jana
setiap malam tak kurang dari RM100 ke RM200 setiap malam mengikut menu
pada jualan anda.

3. Modal yang anda keluarkan juga tidak tinggi dan bergantung kepada jenis
jualan anda dan keuntungan yang anda jana berlipat kali ganda hanya
bermodalkan sekitar RM100 ke RM150.

Ada banyak lagi panduan yang saya berikan dalam ebook saya ini.....saya akan latih dan bantu anda untuk menjana pendapatan yang tak terhingga dengan Pasar Malam

DAPATKAN EBOOK PASAR MALAM ANDA DI SINI DENGAN TAWARAN HEBAT

No comments :