nuffnang1

.:)

Jul 6, 2008

Ramadan Al- Mubaraq

Salam....mungkin antara sedar atau tidak hanya tinggal 2 bulan sahaja lagi seluruh umat Islam akan menyambut bulan mulia iaitu bulan Ramadan dan di jangka pada 1/9/08.

Banyak perkara yang boleh kita manafaatkan didalam bulan Ramadan ini dan antaranya, berpuasa dah menjadi wajib keatas setiap umat Islam yang cukup syaratnya, beramal ibadat pada sebelah siang dan malam, berbuat baik dan sentiasa beramal untuk menjana pahala di akhirat kelak.

Tetapi bagaimana anda juga boleh manafaatkan bulan Ramadan untuk menjana pendapatan tambahan dengan berniaga di Bazaar Ramadan...dan tentu pada hari raya nanti anda dan keluarga akan bergembira dengan mempunyai pakaian dan kelengkapan baru ...

Rahsianya adalah dengan ebook The Silent Pasar Malam Billionaire...dan anda boleh hantarkan email ke www.support@wangpasarmalam.com..untuk anda review ebook ini yang mana anda boleh praktikkan untuk Bazaar Ramadan anda...dan anda juga akan menerima ebook percuma dengan Ledakkan Bihunsup Gear Box Ramadan anda pada Ogos nanti..cepat dapatkan segera...


2 comments :

mfazy121 said...

sy nak belajar buat bihun sup boleh?

Aree Tone WoW said...

Salam Mohammad Fauzi, tak jadi masalah ..saya suka kepada orang yang suka mencuba...dapat ebook saya dan anda akan menerima resipi ini secara percuma pada bulan Ogos untuk Ledakkan Bazaar Ramadan Anda.