nuffnang1

.:)

Jul 24, 2008

Persediaan Bazaar Ramadan


Salam...

Kini semua diantara peniaga-peniaga hangat memperkatakan soal Bazaar Ramadan yang bakal tiba pada bulan Ramadan nanti dan cuma tinggal lebih kurang sebulan ajer lagi dan kini masing-masing sibuk mempersiapkan segala kelengkapan dan sibuk mencari tapak bazaar Ramadan yang paling murah dan paling ramai pengunjung..

Saya juga tidak terlepas membuat persiapan dengan mencari tapak Bazaar Ramadan...dan saya telah pun membuat bayaran petang tadi di tapak yang setiap tahun akan saya tempah iaitu dalam kawasan masjid daerah Seberang Perai Utara berhadapan bangunan MPSP...tapi harga tapak kali ni naik mendadak...fuh cukup mahal kalau di bezakan dengan tahun-tahun yang lepas....tahun lepas satu tapak berukuran 10 X 10 hanya RM190 sahaja tapi tahun ini mak ai!!! dahsyat , satu tapak RM300 untuk ukuran 10 X 10 dan saya macam biasa kena guna kan 4 tapak sebab barang banyak. Jadi kos bayaran tapak adalah 10 X 10 dan saya ambil 4 tapak , semua kosnya RM1200 termasuk kos bayaran untuk MPSP RM15 so jadinya RM1215....tapi saya yakin yang jualan insyaaalah akan meledakkan cam biasa sebab tu saya berani...saya selalu berpegang pada satu prinsip...mana ada untung kalau tak keluar modal!!!!

Jika anda berminat untuk tambah pendapatan anda ....inilah masa yang paling sesuai..dan saya ada panduan untuk anda....

DAPATKAN DISINI PANDUAN UNTUK BAZAAR RAMADAN ANDA

No comments :